Tentakel Bert

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av tentakelbert - 18 maj 2011 02:23

För er som undrar gick provet helt okej, även om det hade kunnat gå bättre. 


Nu är det natt och jag kan inte sova. Jag undrar varför det är så att man ska vakna vill man sova, och när man ska sova vill man vara vaken. Kan man aldrig vara nöjd? 


Det optimala vore att aldrig sova. Tja, om inte kroppen tog så mycket stryk av det förstås. Tänk så ofantligt mycket tid som skulle sparas om kroppen inte behövde sömn. Man skulle hinna uppleva så sjukt mycket mer. Tja, om inte skolan tog upp så mycket av ens fritid förståss. 


Jag hittade ett ritblock och några pennor för någon timme sedan. Minns inte riktigt vart jag la de, men hittar jag de ska jag ta och rita lite, det brukar rensa tankarna, och förmodligen är det tankarna som gör att jag inte kan somna. 


Till resten av världen, sov gott.   

Presentation


Bilden här ovanför är ett mycket vackert självporträtt som jag stolt kan säga att jag gjort, helt själv.

Visst är jag snygg? :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards